duminică, 12 februarie 2012

Mesaje de Valentine's Day


Mesaje de Valentine's Day, lasa-ti inima sa zburde pe cararile iubirii... invata sa fii fericit, iubeste si sa fii iubit!

Unde esti, iubire, sa ma atingi unde ma doare, sa ma saruti sa-mi treaca, sa te ating, sa plang pe umarul tau, unde esti cand am atata nevoie de tine?
Toate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez...
Fiecare noapte, fiecare atingere, fiecare sarut pe care mi le-ai daruit le pretuiesc mai mult decat propria-mi viata! Ma pierd in cuvinte si in ceea ce nu se poate numi dragoste pentru ca este mult mai mult decat atat: tu esti speranta mea de a trai!
Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!
Sa invat sa te iubesc mi-ar lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!
De Ziua indragostitilor, lasa-ti inima sa zburde pe cararile iubirii... invata sa fii fericit, cu ajutorul iubirii... iubeste, iubeste si sa fii iubit!
Iubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc!
Vreau ca tu sa fii Valentinul meu. Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca! Alaturi de tine inima mea are aripi, sufletul meu este un foc de artificii, visele mele devin realitate! Fii cu mine, caci numai alaturi de tine simt ca pot respira!
Nu pot sa dorm si ingerasul mi-a spus sa ma gandesc la ceea ce-i mai frumos in viata mea. M-am gandit la tine pentru ca viata mea esti TU...

Cu toate ca pentru noi fiecare zi petrecuta impreuna reprezinta un "Valentine's Day" datorita imensei iubiri pe care ne-o purtam, profit totusi de aceasta sarbatoare pentru a-ti reaminti ca te iubesc enorm, te iubesc din tot sufletul, te iubesc acum si TE VOI IUBI pentru totdeauna...
A cauta pacea si fericirea in afara noastra este o mare greseala. Trebuie sa cautam in noi pacea si ne vom putea bucura de adevarata fericire!
Stii ca nimic nu e atat de important pentru mine cum e iubirea ta... totusi n-ar fi rau ca din cand in cand sa incerci sa-mi oferi si altceva... putina libertate, spre exemplu ar fi un cadou minunat. Te iubesc, puisor!
Tu ai facut culorile mai vii, frumusetea mai pura, placerea mai intensa. Te iubesc mai mult decat iubesc viata, minunea vietii mele!
Iubitul meu, pe zi ce trece te iubesc tot mai mult... as vrea sa ramai langa mine mereu si iubirea ta sa fie la fel de mare ca niciodata sa nu-ti simt lipsa... te iubesc!
Sf.Valentin mi-a calauzit pasii catre tine!Cand te-am vazut prima oara mi-ai incalzit inima. A doua oara mi-ai produs scantei, iar acum imi faci inima sa arda!
Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine.
Nimeni nu-mi poate fura zambetul care-mi apare cand ma gandesc la tine. Si nimeni nu-mi poate fura inima, pentru ca ea deja iti apartine.

Happy Valentine's Day si... iti multumesc ca existi, ca esti langa sufletul si pe placul sufletului meu, ca esti vesel si optimist, ca ma faci sa rad, sa visez... din nou... sa fiu fericita... Te iubesc!
Uneori ai nevoie de dragoste, uneori ai nevoie de singuratate, uneori de zi, alteori de noapte, uneori de frig, uneori de caldura… dar intotdeauna am nevoie de tine!
De Valentine’s Day, pune-ti o dorinta pentru VISE, ca acestea sa-ti lumineze cerul; a doua pentru FERICIRE, sa-ti faca inima sa tresara; si a treia pentru IUBIRE sa-ti invaluie intreaga zi. HAPPYVALENTINE’S DAY!
Daca iubirea mea s-ar masura, iti spun acum, dragul meu, ca te iubesc pana la cea mai indepartata stea, din cea mai indepartata galaxie, din cel mai indepartat univers, si inapoi, si tot asa, de o infinitate de ori!
Stii ca te iubesc mai mult ca viata mea. Cand te-am cunoscut, nu credeam ca o sa se intample ceva intre noi, dar Dumnezeu a vrut ca noi doi sa fim impreuna si sa ne iubim asa cum nu a mai iubit nimeni niciodata. Chiar daca nu sunt alaturi de tine, inima mea este langa inima ta si bat amandoua in acelasi ritm. Voi fi mereu cu inima si sufletul langa tine. Imi e dor de tine, puiut. Va veni si ziua in care voi fi langa tine si nu te voi mai parasi niciodata. Daca a vrut Dumnezeu ca noi sa fim impreuna, asa va fi. Chiar daca nu suntem tot timpul impreuna, dragostea ce ne leaga nu va muri niciodata. Te iubesc mult, iubire!
Iti doresc lumina din zambetul soarelui, taina din sclipitul stelelor, armonia din acordurile ingeresti, iubirea ce a pus-o Dumnezeu in intreaga creatie si bucuria intalnirii cu Iisus Hristos. Le meriti pe toate, pentru ca ai adus vieti mele exact ceea ce-i lipsea... multumesc! La multi ani!
Cu ocazia Valentine`s Day,vin sa zburam, s-atingem cerul, sa prindem ingerii in nori, cand se-ntalnesc si se iubesc...
Este Ziua Iubirii!E Sf.Valentin! M-am trezit dimineata pasind incetisor spre fereastra. Stelutele de ninsoare si frigul din soare faceau aceasta zi si mai minunata; iubirea plutea in aer!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu