duminică, 12 februarie 2012

Mesaje de Ziua Indragostitilor


Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta…Te iubesc si fiecare zi cu tine este Valentine's Day si va fi mereu pentru eternitate!

Sa visez un inger... Sa visez un inger? Dar am deja un vis... si am si un inger... iar ingerul e visul meu... Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!
Esti cea mai frumoasa minune din viata mea, tu esti dorinta mea dintotdeauna: sa iubesc, sa fiu iubita! Dumnezeu mi-a indeplinit-o cand mi te-a scos in cale, TE IUBESC mai mult decat viata mea, tu esti totul pentru mine! Iti multumesc ca-mi esti alaturi la bine si la greu iti multumesc pentru "Noi" - cea mai puternica echipa din cate exista!
Fiecare din noi este un inger cu o singura aripa si nu putem zbura decit imbratisandu-ne!
Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta...
Cand vine noaptea uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare, pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini pentru ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.
Pe micul nostru Glob se inghesuie aproximativ 6 miliarde de oameni si numarul lor continua sa creasca considerabil. Ramai langa mine intotdeauna, ar fi mult prea complicat sa te gasesc intre atatea persoane!.
Tu esti comoara vietii mele, esti minunea pe care am intalnit-o intamplator si care m-a facut fericita.
Te-am intalnit at unci cand nu mai stiam ce e cu mine, imi era teama sa iubesc. Ai venit intr-o iarna obisnuita, ce nu promitea nimic... insa din acel moment... am stiut ca te iubesc. Iti multumesc ca existi, si sa stii ca... azi, maine, pentru totdeauna... TE IUBESC!
Dragul meu, desi esti tacut mereu, doresc sa-ti transmit de Ziua Indragostitilor cele mai frumoase ganduri de bine, esti mereu in sufletul meu, te voi iubi mereu...
De o vreme incoace, soarele straluceste mult mai puternic pentru mine. Simt cum razele lui calde ma invaluie intr-o dulce leganare si cum intreaga mea fiinta se cutremura de fericire. Acest soare cald esti tu, iubirea mea. Esti ca un astru, fara asemanare, stralucind mereu in mintea mea, in inima si sufletul meu. Pentru iubirea mea cea mare si persoana pe care nu o voi uita niciodata.
Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una, care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart.
Daca as fi de gheata, ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pentru ca altfel m-as fi topit deja.
Ce poate fi mai frumos decat iubirea? Acest cuvant simplu si totodata complex ne da puterea sa invingem, sa visam, sa supravietuim....
A iubi inseamna ceva foarte frumos, care-ti da puteri nesabuite. Tot ce spun se transforma in cuvinte de iubire. Cand esti langa mine totul se transforma intr-o poveste de dragoste. Te iubesc!
Pentru ca nu putem fi impreuna de Valentine's Day deoarece povestea noastra de dragoste a murit, iti urez de pe acum un Valentine's Day mai vesel si mai frumos decat al meu. Sper sa nu il petreci singur si trist, asa ca mine, si sper sa iti gasesti jumatatea, o femeie care sa te accepte si aprecieze asa cum esti.
Ti-am auzit numele si nimic nu m-a putut opri sa te intalnesc, mi-ai vorbit si am inteles ca nimic nu e intamplator. Ai simtit ca te caut si ai aparut odata cu Sf. Valentin, sa-mi darami o lume pentru a-mi construi alta, asa cum am visat.
Pana acum n-am gasit cuvantul care sa exprime ceea ce simt pentru tine si cred ca un astfel de cuvant nu exista. Dar ce conteaza... Tot ce ai adus in viata mea e mai presus de cuvinte.
Te iubesc dincolo de limitele lui DA si NU cu toata inflacararea anilor mei tineri, stiind ca in razboiul inegal cu timpul eu voi fi cea infranta. Ma intreb in aceste momente cand timpul se opreste parca pentru mine de ce te iubesc si nu stiu ce sa raspund; tresar cand ma iei in brate si ma saruti si stiu ca as merge cu tine pana la capatul lumii.
Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.
De Valentine`s Day iti aduc in dar cel mai pretios cadou pe care un om l-ar putea face unui alt om: inima mea. Trebuie sa ai grija de ea, sa o tii la loc intunecos, departe de lumina, de pisica, de umezeala si de oameni straini. De asemenea, din 12 in 12 ore trebuie sa verifici daca mai bate. S-o stapanesti sanatos! Te iubesc!
Pentru cea mai importanta persoana din viata mea, pentru tine, toata dragostea din lume... esti raza de soare din viata mea, esti lumina din intunericul vietii mele... Te iubesc...
M-ai intrebat odata ce as face eu fara tine. Si nu am raspuns.... De ce ? Nu stiu... poate ca nu aveam un raspuns concret... dar, acum, stiu: m-as inabusi, in mirosul de rautate, invidie si ipocrizie, pe care langa tine nu il cunosc, pentru ca tu mirosi a frumusete... crinul meu si cerul meu fara nori, fara de care, nu pot evada cand cei din jur ma incatuseaza... Tu esti cheia paradisului, si pentru ca ma iubesti si te iubesc enorm, hai sa zburam, pe aripile iubirii noastre! Te iubesc!
Iubeste persoana langa care te simti bine, langa care poti sa razi atunci cand esti fericit si pe umarul careia poti sa plangi atunci cand esti trist.
De Sf.Valentin iti aduc aminte ca esti primul meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimul meu gand inainte de a ma culca.
Nu am destule cuvinte sa-ti spun cat te iubesc. Chiar daca nu o spun mereu, tu esti pentru mine apa pe care o beau, aerul pe care il respir, lumina ochilor mei. Te iubesc pana la cer si inapoi de un miliard de ori si sper sa-mi fi alaturi pana la adanci batraneti.
Nu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata Soarele: sa lumineze... noaptea! Ai aparut in viata mea atunci cand nu credeam ca voi mai gasi vreodata iubirea! Mi-ai luminat sufletul si am facut, impreuna, din noapte, zi! Te iubesc!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu